Pepis Max = Beroendeframkallande?

Datum: 2010-01-05 Tid: 17:02:36

Sov som stockar i natt, precis som jag förutspådde. Den här sängen från Carpe Diem är farlig om man inte ställer klockan. Både jag och Magnus sover som stockar, vill inte kliva upp bara ligga kvar och gotta oss.



Usch det kändes riktigt kallt i lägenheten idag, och det var väl inte konstigt med tanke på att det var 15 minus ute. Då tyckte Magnus att det var läge för oss att frosta av frysen, så det gjorde vi.
Tog sedan en tur till Ica Kvantum för att veckohandla och det blev en hel del, vi hade presentcheckar där på 150:- också =) vi är bra kunder vi! Så passade vi på att panta alla mina pepsi max flaskor 33cl också, kom upp i 62 kr....tror att någon är lite pepsi max beroende? ;)



Är så glad idag, idag har jag nämligen fått 2 jobb inbokade. Först ett reklamjobb för Bubbleroom i år igen (nästa vecka) plus 2 st som vill ha smink och håruppsättning till sin studentbal i juni. Härligt att det börjar rulla in lite jobb nu, hoppas att det kan bli mitt jobbår i år!

Nu tänker jag värma mig en kopp varm choklad och krypa ner breved Magnus som ligger och pluggar. Tänkte att jag skulle läsa ut min bok så att jag kan sätta igång med någon av de nya böckerna som jag har lånat av svärmor Rigmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback