Måndag en dag full av shopping

Datum: 2010-01-19 Tid: 22:02:16

Då var det måndag och jag mår så mycket bättre idag än jag gjorde igår kväll.

Jag låg vaken länge igår kväll och tänkte, grubblade och funderade som vi tjejer är så otroligt bra på =) Någont man bör arbeta bort för det är otroligt jobbigt.

Efter frukost så åkte vi in till stan och gjorde några ärenden, bla så köpte jag nytt och längre löshår. Har saknat mitt långa, långa hår......Och nu ska jag äntligen få det igen! Yippiiiii!!!

Vill shoppa massor massor......

Sedan så köpte vi en snygg svart väst åt Magnus som han ska över skjortan och under kavajen på lördagens cermoni, samt en snygg slips och servett att ha i fickan. Magnus kommer att vara den snyggaste av dem alla. Vi letade även en klänning till mig men jag hittade ingenting som vanligt, så jag får ta något jag har hemma. Kanske den jag hade på nyår kanske? Hmmmm...vi får se???

Gick sedan till Kungshallarna för att få lite mat i magen och självklart blev det libanesiskt som vanligt, vårat favorit hak. Lika gott som alltid...och mätta blev vi.

När vi kom hem så prövade Magnus sin outfit han ska ha på lör....och jag säger bara Oh My Good....Så snygg och läcker, jag vill bara äta upp honom ;)

Klockan 16.00 hade jag tid hos Vola på salongen för att få mina naglar fixade. Och den här gången fick de bli lite extra långa och snygga, jag blev så nöjd....bäst hittills tror jag. Det är så snyggt och kvinnligt med långa naglar och fransk manikyr tycker jag. Utam dem känner jag mig naken och handikappad. Jag kan varken skriva på datorn eller på mobilen när jag är utan dem. Tror att jag har blivit beroende, var utan naglar i 3 dagar och det var riktigt jobbigt....aldrig igen!

Lagade mumsig mat till middag, kycklingfilé med ugnsgrönsaker och fetaostcreme och medans jag lagade mat så skulle Magnus baka egna muffins. Men något gick snett, först så var muffinsformarna för tunna så smeten rann ut på plåten, sedan så fick de aldrig någon färg så de blev vita muffins med blåbär och hallon i. Och eftersom muffins formarna var för tunna fick vi ta bullformar och de var för låga så muffinsen blev hur fula som helst, men bra smakade de i allafall. Vi får baka nya när vi kommer upp till Bollnäs, för de var meningen att ta med dem upp till mor och far samt att bjuda på på söndag när vi ska fira Magnus examen.

Fick lite skön massage på sängen under tiden vi tittade på en film "500 days of Summer", men filmen var så tråkig och seg så vi stängde av den efter ca 40 min. Och gjorde oss ordning för natten i stället....ska upp tidigt eftersom vi ska åka upp till Bollnäs. Men damp Linda vaknade till liv igen, kom in i en tredje andning när det var dags att sova...så klockan rann i väg så vi fick ställa om kl till nio eftersom vi båda behöver minst 8 tim sömn för att bli människa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback