Let´s dance får mig att vilja dansa

Datum: 2010-01-09 Tid: 10:40:09

Tittade på premiären av Let´s Dance igår, riktigt bra startfält och duktiga par. Har redan fått några favoriter och det är Claudia Galli, Mattias Andréasson och Agneta Sjödin. Hoppas att det är någon utav dem som tar hem segern i Let´s Dance 2010!
Gillade bäst Claudia och Tobias, de hade en tuff dans, tuffa kläder och en grym låt...attityd!
Snacka om att jag ångrar mig att jag inte satsade mer på dans när jag var yngre, det där hade verkligen varit något för mig...jag som älskar att dansa, spexa med hår/smink mm. Men det kanske inte är för sent än? Efter att ha tagit danslektion i salsa med Magnus, så kanske han får mer smak och vill prova något mer, tex cha cha, rumba el liknande. Hoppas går ju ;)



Claudia Galli & Tobias Wallin



Mattias Andréasson & Cecilia Ehrling



Agneta Sjödin & Tobias Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback