Jobb fm och em slutade i tårar

Datum: 2010-01-19 Tid: 21:37:35
Då var det dags att jobba idag igen, andra dagen för i år =)
Har två kunder på salongen som jag ska bleka tänderna på, min första kund kommer kl 11.00 och den andra kl 13.00.

Och Magnus han ska på jobbintervju på Sats idag kl 11.00 och jag kommer att vara så nervös. De var ca 150 personer som har sökt tjänsten som sjukgymnast och de har valt ut 54 st som ska dit på intervju idag och sen väljer de ut 14 st som får komma på ännu en intervju och sen ska det tillsättas 4 st tjänster runt om på Sats i Sthlm.



Tandblekningarna gick jättebra, kunderna verkade bli jätte nöjda. Den ena tjejen fick verkligen kritvita tänder, trodde inte att man kunde få så vita, men det blev dem! Roligt, roligt! Den andra kunden blev det också bra på, men hon är lite äldre plus att hon både röker och dricker kaffe...så vi får väl se.



När vi kom hem efter våra uppdrag för dagen så käkade vi lite lunch och sedan softade vi bara.

Något hände under kvällen som gjorde mig rejält ledsen och besviken.....ibland så kan man verkligen inte förstå sig på vissa. Hur tänker det?
Så kvällen blev rent ut sagt ett rent helvete....tjurade och deppade hela kvällen....
Men livet kan ju inte alltid vara en dand på rosor det har man ju verkligen fått känna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback