Lång sovmorgon

Datum: 2010-01-05 Tid: 16:39:05

Ojojoj...tror att någon var riktigt trött idag ;) Jag sov nämligen till kl 11.30 ;) gött! Magnus klev tydligen upp redan kl 09.30 utan att väcka mig.
Idag har vi bestämt oss för att bara vara hemma, umgås med Magnus mor och far eftersom man aldrig vet när vi kommer på besök nästa gång.
Åkte i väg en sväng till Media Markt för att titta lite, men kom hem lika tomhänta som när vi kom dit =( Hittade ingenting som vi skulle ha, lika bra var väl kanske det.
När vi kom hem igen så hade Magnus mamma lagat en jättegod lunch till oss, kassler i ugn med syltlök, inlags paprika, riven ost, matlagningsgrädde mm och till det serverades ris. Det kommer jag att laga någon gång kan jag lova.
Satt mest i soffan och tittade på tv´n eller framför den öppna spisen och myste. Har kännt mig allmänt trött och hängig idag. Går runt och är snorig och nyser en massa...hoppas jag inte har blivit smittad av svärpäronens förkylning.
Till kvällen så blev det frosseri, först så delade vi på en pizza och till efterrätt blev det Magnus och Lindas hemmagjorda kladdkaka med vaniljglass. Mycket god men mäktig.....
Tittade klart på en utav filmerna som vi hade hyrt, j*vla skitfilmer båda två. Kom i säng i skaplig tid ikväll, vi ska ju upp kl 09.00 imorgon för att åka hem till Sthlm igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback