Lite smått och gott om mig och mitt år

Datum: 2010-01-04 Tid: 21:03:49

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Utbildade mig till tandblekare, hyrt in mig på en salong bla.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte ge några nyårslöften eftersom jag aldrig brukar kunna hålla dem.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Kusin Jimmy fick en liten flicka, Ida.

4. Vilka länder besökte du?
Tyskland mitt tredje hem, Italien, Kroatien....hoppas på fler år 2010 =)

5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett liv med min älskling Magnus (blir sambos nu i jan), Mer pengar, det får man aldrig för mkt av ;) Mer jobb, 2009 var ett segt jobbår. När det gäller utsidan så är det längre hår, större läppar och en fet tatuering.

6. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Min egen födelsedag den 19 april =)

7. Vad var din största framgång 2009?


8. Största misstaget?
Uppsökte läkare för sent angående min sköldkörtel.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har fått "struma", underfunktion av sköldkörteln...

10. Bästa köpet?
Alla! Gör aldrig några dåliga köp!

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv! Skönhetsoperationer, mitt hår, mina naglar, kläder, prylar!

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina nära och kära gör mig alltid glad och lycklig, vad vore livet utan dem.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Alone - E.M.D, Loosing you - Dead by april, Jordin Sparks - S.o.S och många, många fler.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har haft en del motgångar 2009 som gjort mig rätt ledsen till och från, men det ska det bli ändring på nu!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat för att nå drömvikten, jobbat mer för att slippa ha så mycket fritid.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt mindre energi på människor i min omgiving som bara gjort mig illa, gått bakom ryggen och snackat en massa skit. Brytt mig om folk som inte brytt sig om mig.

17. Hur tillbringande du julen?
Hemma hos världens bästa mamma och pappa tillsammans med min älskling Magnus. Har haft en mycket lugn och skön jul.

18. Blev du kär i år?
Är alltid kär i min Magnus, han är det underbaraste och finaste som finns.

19. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Gossip Girl, Desperate Housewives, Oskyldigt dömd, C.S.I plus en hel del andra.

20. Bästa boken du läste i år?
"Hypnotisören" av Kepler.

21. Största musikaliska upptäckten?
Dead By April

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Får alltid det jag vill ha!

23. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, eftersom jag alltid får det jag vill ha!

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med mamma och pappa och käkade på "Jimmy´s Steakhouse"

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år?

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Snygg.

27. Vad fick dig att må bra?
Världens bästa pojkvän Magnus, världens bästa föräldrar och världens bästa kompis Helena.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Joel Kinnaman från "Johan Falk" filmerna samt "Snabba Cash", Sångaren och gitarristen i Dead By April ;)

29. Vem saknade du?
Magnus....varje gång han åkte ifrån mig upp till helvetet Luleå.

30. De bästa nya människorna du träffade?
Camilla & Annelie

31. Vad fick dig att må dåligt?
Fd vänner som jag trodde var mina riktiga vänner, min viktkamp, ensamhet. 

32. planer för 2010?
Har massor av planer, hoppas att allt ska gå vägen. Men först så ska jag och Magnus bli sambos =)
år 2010 kommer att bli vårat år...Se upp!




Kommentarer
Postat av: helena

du är ju rolig du =) en fet tatuering och stora läppar =D tur du är ärlig iaf =D

de kommer bli ditt/ert år, de kommer bli så himla bra allting ska du se....

du får mig också att må bra! du är ju världens bästa vän! =)

2010-01-07 | 21:34:50
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback