Shoppat på Bauhause

Datum: 2010-02-02 Tid: 16:22:08

Har sovit som en stock i natt...så det var ju inte så roligt när klockan ringde 07.45. Ångest, vill inte kliva upp! Det är kallt i lägenheten och ute ser det ännu kallare ut, har sjuk träningsvärk i hela kroppen, mest i magen eftersom jag plågade den med sit ups igår. Hade svårt att ta mig upp ur sängen, varför lär jag mig aldrig. Kanske borde jag inte kört så hårt igår efter att inte ha varit på gymmet på över 2 mån...men det är ju så roligt när man väl är där och man vill köra hårt, känna svetten rinna, osv.

Har haft ont i vänstra örat i några dagar nu, det har börjat vandra vidare till bihålorna....hoppas att det går över, vill verkligen inte bli sjuk nu när jag har kommit igång med allt. Det är så typsikt, jag lyckas alltid bli sjuk när jag har besökt sjukhus/vårdcentraler. Det slår aldrig fel, förkylning, feber osv....
Hur kommer det sig?
Kanske ännu en anledning till varför jag inte ska besöka sjukhus, det är ett "tecken".

Åkte till Bauhause på eftermiddagen för att shoppa lite till den nya garderoben, golv, tapet, lister, en såg, hyllplan, konsoller mm.
Det ska bli så spännande och se resultatet när det är klart. Nu har Magnus precis slipat färdigt och då är det dags för mig att hjälpa till. Dags för att måla ;) Det tycker jag är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback