Utan min älskling i natt

Datum: 2010-02-11 Tid: 20:04:00

Hade lite svårt att somna igår natt eftersom jag råkade somna till en timme mitt på dagen, plus att Magnus försökte hålla sig vaken genom att spela tv-spel. Fick be honom stänga av och komma och göra mig sällskap under täcket och vips så somnade jag. Tänk vad lite närhet kan göra ;)
Väcktes i morse av att en kund ringde och ville köpa min byrå som redan är såld...men då fick vi ju en anledning att vakna och kliva upp.

Städade och fixade lite hemma...det börjar ta sig nu, snart har vi ett vårstädat och välorganiserat hem igen efter att ha bott i byggkaos i 2 veckor.

Jag lagade en stor lasagne till middag....mmm så god den blev. Bakade även en sockerkaka...hoppas att den också smakar bra.

På eftermiddagen så kröp vi ner i sängen och tittade lite på film tills vi båda slocknade. Bra för Magnus som ska jobba i natt men inte för mig som ändå kommer att ha svårt att somna utan Magnus vid min sida.

Kl 19.30 så började Magnus jobba och jobbar till 08.30 imorgon bitt....saknar honom redan!

Nu har jag tittat på "Halv åtta hos mig" och nu blir det "Glee" och sedan "Made in Sweden".

Började läsa en ny bok igår kväll "Höstoffer" av Mons Kallentoft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback