Jag är en grym försäljare

Datum: 2010-02-10 Tid: 23:57:33

Idag har vi knappt varit utanför dörren om det nu kan räknas att gå till sopprummet och slänga sopor? =) Haha!
Har haft fullt upp idag igen och än är vi inte helt klara, det här tog längre tid än vad vi trodde men nu börjar vi närma oss.
Ställde in den nya byår i hallen idag, det blev så bra, så snyggt. Och spegeln som Magnus hade målat om blev också mycket snygg till.
Själv så har jag diskat rent all porslin som vi har i skåpen (det var slipdamm på allt), gjorde i ordning i alla skåp osv. Så nu känns även köket renare och snyggare. Lite nytt golv och måla om köksluckorna så skulle jag bli ännu nöjdare.

Satte ut lite annonser på Blocket idag, på bla "Malm" byrån i ek, det gamla "Lack" bordet i ek, tavlor, lampor mm. Och har fått en massa svar, byrån kom de och hämtade idag ;) bordet kommer de och hämtar imorgon och tavlorna kommer de och köper på fre. Jag är en så grym försäljare.....jag lyckas alltid sälja allt! Kanske borde byta bransch, jobba med försäljning igen ;) Ödmjuka Linda!

Läste ut boken idag "Där regnbågen slutar", åh den var så bra och så mysig. Samma författare som har skrivit "P.s i love you". Boken är lite speciell, den är skriven i "mail/brev-form" hela tiden. Underbar handling om två vänner som har svårt att släppa taget om varandra och som hela tiden är mer än bara väner även om ingen utav dem vågar erkänna det.
Läs den!



Jag och Helena har bestämt oss för att åka till Göteborg i sommar och se Pink för fjärde gången i våra liv. Biljetterna släpps på fredag men eftersom vi är väl förberedda så har vi bokat hotell så att det är klart för den helgen. Så vi ska ha en minisemester tillsammans i sommar, vi blir i Göteborg from 23 juli tom 25 juli. Det är ca 3 år sedan vi var i Göteborg tillsammans sist, så det ska bli roligt.
Får hålla tummarna att vi får biljetter nu då.

Nu ska jag krypa i säng breved min älskling som ligger på sängen och spelar tv-spel, han ska vara uppe sent i natt. Han ska vända lite på dygnen eftersom han ska jobba natt imorgon tor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback