Shopping i Skäris

Datum: 2010-02-17 Tid: 18:58:14

Blev väckt av väckarklockan "mamma" idag vid halv nio, upp och hoppa. Klä på sig träningskläder och bege sig ut på powerwalk i snöovädret. Hur kan det komma mer snö? Borde det inte vända nu och bli vår, så man kan ha mindre kläder när man är ute och går...det är asjobbigt att vara så påpylsad.
Frukost är som bäst efter att man har tränat och varit ute i friska luften, jag skulle kunna äta hur mycket som helst....Mmmm underbara havregrynsgröt med hallon och kiwi, apelsinjuice och kokt äggvita.

Vid lunchtid åkte vi till Skärholmen C för att shoppa, mamma hittade en massa snygga kläder. Vi lyckades även hitta lite smått och gott till kusin Julia som fyller 8 år på fredag. Bla lite tuffa och snygga kläder ;)
Och idag onsdag den 17/2 så fyller farbror Niklas 35 år! Grattis till honom!

Halv fyra så åkte jag och Magnus in till Slussen för att möta upp en tjej som skulle köpa min "stora sminkväska". Fick 1.000:- för den! Så himla skönt att bli av med den, slipper den ta upp en massa plats och samla på sig damm.



Sedan åkte jag och Magnus till Heron City för att köpa hem lite thaimat till oss alla tre, det blev biff med bambuskott och champinjoner, kyckling cashewnötter och stekta nudlar med kyckling. En massa gott till våran myskväll.
Passade även på att laga en hel del mat till Magnus så att han har i helgen när jag ska åka bort och han jobbar 4 nätter i rad. Nu har han mat så att det räcker kan jag lova ;)




Kommentarer
Postat av: Sara

Tror att jag såg en bild på din farbror som hängde på en vägskyltsstolpe vid PREEM i Bollnäs :)

2010-02-17 | 23:28:20
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback