Positiva läkarbesked

Datum: 2010-02-05 Tid: 12:24:04

Direkt när vi hade vaknat och käkat frulle så begav vi oss till Kungen Kurva för att köpa det sista till våran garderobsrenovering.
Hann med en snabbis in på Ikea också, men shit vad jag tycker den affären är tråkig. Det står heka tiden att de får in en massa nyheter, men de ser aldrig jag. Tycker att det är samma skit varje gång jag är där. Tacka vet jag Mio och EM =)

Tyvärr så saknade vi en slagborr när vi kom hem och våran gulliga granne hade tyvärr lånat ut sin så vi får vänta tills imorgon innan vi kan göra något mer eftersom det tydligen behövs en sån när man ska in i betong. I stället så blev det lite annat, målade lite hyllplaner, spikade fast lister mm.

Fick samtal av min nya läkare idag....Han berättade att mina prover inte var toppen men inte helt skit heller =) Så det kändes ju bra. Och det fanns jutrymme att dubbla min dos från levaxin 25mg till 50mg, och då får vi hoppas att det händer grejer. Mina andra prover på tex socker osv var jättebra, så för övrigt så var jag frisk och kry. Och det känns ju gott. Nu är det bara att hålla tummarna och kämpa vidare med viktnedgången.
Den här veckan utan både socker och kolhydrater har gått otroligt bra, över förväntan. Men nu när de drar ihop sig till helög så är det klart att det skulle vara gott med en påse smågodis, mums!

Tittade på "Halv åtta hos mig", underbara "Glee" och "Made in Sweden".
Sedan så fastnade vi framför serien "Morden" med bla Kjell bergqvist som är så bra, mfl. Vi såg 3 avsnitt på raken. Och vips var klockan 01.00 och dags att sova...tur att vi har 3 avsnitt till att se fram emot imorgon.


Kommentarer
Postat av: Annette

Du får gärna lägga ut nån bild sen på hur garderoben blev. Skulle vara kul att se lite av hur det ser ut hemma hos er :)



Rekommenderar Wii förresten, det är askul, och man kan bli rejält slut av att spela

2010-02-05 | 19:27:32
URL: http://www.annetteskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback