Pink + Takida på Ullevi i sommar

Datum: 2010-02-12 Tid: 13:58:59

Låg vaken till 03.30 i natt, jag kunde verkligen inte sova. Låg och vände och vred på mig hela tiden, svettades och frös om vart annat. Så blir det när man ska sova middag och när ens pojkvän inte ligger breved. Inte mycket sömn för mig i natt för kl 08.30 ringde klockan då var det dags att sätta sig vid datorn och ringa och väcka Helena.
Vi gjorde det...vi lyckades få tag i biljetter till PinkUllevi och gissa vilka som är förband? Takida!!!!

ARENASPELNING. Den 23 juli spelar Ångebandet Takida förband till den amerikanska superstjärnan Pink. Spelningen blir bandets största hittills eftersom arenan tar emot närmare 60 000 åskådare.

Så då var både biljetter och hotellrum bokat och klart....Yipiiiiiii!!!!
Helena
och jag åker till Göteborg den 23 juli och blir där över helgen. Ska bo på ett hotell med spa, så vi ska gotta oss riktigt ordentligt när vi är där. Det är ju vi bra på ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Japp! Nu är biljetterna klirrade! :)

Blir nog oxå nere hela helgen. Ska gå med en kompis som bor i Göteborg.

Tar jätte gärna en drink eller två före konserten. Kanske middag oxå?

Blir andra gången för mig i sommar som jag kommer att se Takida. Ska se dom i Freluga den 4/7 :)



KRAM KRAM!

2010-02-12 | 17:36:31
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback