Monday Monday

Datum: 2010-02-10 Tid: 22:52:23

Alla var rätt trötta efter gårdagens renovering och stök här hemma så vi sov till halv tio. Sedan blev det frukost och så var det dags igen.....Pappa & Patrik gjorde klart golvet, satt upp en duschstång och lite annat småfix innan de begav sig upp till Bollnäs igen. En blixtvisit blev det.....

Magnus och jag har städat ut hela förrådet idag, shit vad mycket skit man samlar på sig. Det var så gott att rensa och slänga en massa saker. Äntligen kan man komma in där och se vad som finns där nere.
Plockade även ner en massa saker i kartonger och bar ner till förrådet, skönt att inte ha så mycket onödigt inne i lägenheten, bara det nödvändigaste.

Orkade inte så mycket mera efter att Pappa och Patrik hade åkt så då fick det bli ett bad för mig och sedan tittade vi lite på tv och jag fick min dagliga massage innan det var dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback