Min söndag

Datum: 2010-02-14 Tid: 19:56:41

Idag är det alla hjärtan dag och den dagen började vi med att sova till tolv. Till tolv, helt otroligt...så länge var det längesedan vi sov. Men det var hur skönt som helst =)

Idag har vi städat igen, plockat ur en massa skåp och lådor...det börjar sakta men säkert ta sig här hemma. Dammade, dammsög, skurade golven mm. Så nu är det riktigt välstädat och snyggt här hemma.

Jag har lagat lite mat idag, bla tonfiskröra, kyckling sataywok, våfflor och rullat chokladbollar. Sett till att Magnus fått med sig massor av gott till hans natt pass på hemmet.

Själv så ska jag tappa upp ett varmt bad med skum och krypa ner i och läsa lite ur min nya bok. Och resten av kvällen blir lugn och skön.

Imorgon kl 11.15 så kommer min älskade mamma ner till Sthlm och hälsar på. Hon ska stanna några dagar hos oss, det ska bli mysigt.

Glömde skriva att igår ringde ett nytt produktionsbolag till mig som jag aldrig har jobbat med förr och undrade vad jag skulle göra på tor. Och eftersom jag är ledig då så frågade de om jag ville jobba tillsammans med dem då, de skulle spela in någonting för tv4. Och det tackar man ju inte direkt nej till. Äntligen lite jobb! Hoppas att det känns bra med dem så kanske de kan tänka sig att anlita mig igen, vem vet? ;)

Älskar dig på alla hjärtans dag och alla andra dagar Magnus! Du är världens bästa pojkvän!
Puss Puss Puss från mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nej nej nej! Ingen knodd på "G". Många som har gissat på de. Och jag kan förstå varför när jag skriver BF å så. Men för mig har BF en helt annan innebörd. Vad de står för kommer jag att skriva om inom kort på bloggen. Så håll utkik :)



Jag vet ju inte hur jag jobbar när de är PINK. Om jag måste ta semester eller inte. De återstår att se. Men jag ska absolut tänka igenom ditt förslag :) Å köra kan jag absolut göra... Om ni vill hamna i Kiruna :p Mitt lokalsinne är inte de bästa. Har t.o.m. åkt vilse i Arbrå :p Jaaaa, skratta du bara Linda :p Men de bjuder jag på :)



Takida spelar den 4/7 i Freluga. Håller utkik efter biljetter ja. Du kan väl kika på Blocket oxå. Kanske att de dyker upp nån biljett eller två där.



KRAMAR!!!

2010-02-14 | 21:05:33
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback