Massage är skönt

Datum: 2010-02-23 Tid: 17:31:42

Magnus hade ställt klockan på halv nio i morse, trodde jag ja =) NOT! För när jag vaknade och tittade på klockan så var den 10.30. Snacka om att vi måste ha sovit som stockar i natt, helt otroligt 10.5 tim sömn var vad vi fick i natt.
Efter att ha ätit lite frulle och fixat till oss lite så åkte vi till Ica Kvantum och storhandlade samt till Lidl för att köpa en flak med kvarg.
Tanken var att vu även skulle ta en promenad och även passa på att sola, men vi hoppade över det eftersom det är så kallt ute idag, det blåser osv....brrrr usch! Så i stället så bokade vi tvättstugan, så där har vi tillbringat hela eftermiddagen idag, inte så roligt men så nödvändigt.

Ikväll blir det tacos till middag och handboll på tv´n (Skövde - Lindesberg) och under tiden så ska jag få massage av min älskling.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback