Fixat barret

Datum: 2010-02-24 Tid: 19:16:36

Idag har jag även hunnit med ett besök hos världens bästa frissa Ida. Jag har inte varit hos henne sen strax innan jul, så det var verkligen på tiden. Jag hade en riktigt "fnaskrand" på flera cm, det brukar ju aldrig hända. Måste bli bättre på det här nu att hålla efter.
Blev som vanligt supderduper nöjd och kände mig rätt fräsch när jag klev ut där ifrån. Blond igen!

Vi hade en hel del intressanta diskussioner idag, även om inte ses så ofta så känns det som igår när vi väl ses. Vi pratar verkligen om allt och har en hel del gemensamt. Vi kom på idag att vi har känt varandra i snart 6 år =)
Ida är så söt hon har varit och pratat med ett medium och så har hon även varit på hypnos. Och något som hon hade lärt sig ska jag också ta vara på, och lägga på minnet. Att det är de 10 närmaste personerna i sin omgiving som har betydelse av hur man mår, de andra som ger en dålig energi bör man ta bort från sitt liv. Och det är precis vad både hon och jag har gjort nu. Och det kommer vi båda må så mycket bättre utav.
vet inte om detta skulle vara något för mig, hypnos? Medium? och liknande hokuspokus, men det är klart att jag blir nyfiken och sugen efter att hört vad hon har varit med om.

Ida är ju både frisör och sminkös, sen har vi även en annan gemensam kompis som heter Lisa som är spa terapeut. Det hade varit så roligt om vi tre kunde jobba tillsammans på samma salonge eller ha någonting tillsammans. Förstå vad roligt det skulle vara att gå till jobbet, veta att man har underbara kollegor att tillbringa dagarna tillsammans med.
Vi får väl se vad som händer i framtiden ;)


Kommentarer
Postat av: ida

haha fnaskrand, den var ny ;D ska jag börja säga till mina kunder "ja och du vill färga bort fnaskranden också eller?" hihi. söt blogg du har :*

2010-02-28 | 15:39:35
URL: http://metrobloggen.se/almostpretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback