Dagens bantningstips: Nintendo Wii

Datum: 2010-02-05 Tid: 14:43:45



Lara Roberts 38 år lyckades med hjälp av tv-spelet Nintendo Wii gå ner hela 50 kg på 1 år.
Det är ju helt otroligt.....Gissa vem som är på jakt efter ett nintendo Wii just nu?
Ja just det...JAG!

Jag kan känna igen mig lite i henne, just i det där med att inte våga bege sig till gymmet, osv för att man skäms över hur man ser ut, att man är fet osv. Och att då kanske det kan vara lättare att träna hemm.
Jag provade det ett tag, köpte hem en crosstrainer, använde den flitigt en vecka sen stog den bara där i ett hörn och samlade damm och blev en klädhängare. Så den sålde jag.....
Bet ihop och pallade mig i väg till gymmet och märkte att det inte var någon som glodde på mig, utan de flesta är ju där som mig och ska träna och är fullt upptagna med sitt.
Det är så skönt att ha kommit över den tröskeln, att kunna gå dit och träna, gå in i sin egna bubbla och köra sitt pass och bara njuta av musiken som pumpar i öronen.

Det är otroligt roligt att se skillnaden på henne, tycker i för sig att hon var väldigt vacker och söt som överviktigt också. Men idag ser hon ut som en helt annan människa.
Ett stort grattis till henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback