Måndag igen

Datum: 2010-12-13 Tid: 21:49:28

Då var mina två dagar ledighet slut och det var måndag igen och dags att jobba igen. Men jag har en riktigt mjukstart på veckan. Idag började jag inte för än klockan 12.30 =) riktigt soft! Min snälla pappa kom och hämtade mig då jag inte var så sugen att åka buss eller tåg eftersom Magnus tog bilen tidigt i morse. Tack pappa!

Halvdåligt med folk idag, kanske kan bero på att folk har slut på pengar. Synd om dem, själv så får man lön på onsdag!!!! Yipppiiii!!!!!! Vi på Åhlens får lön den 15 varje månad, känns rätt bra.

Vid 16.00 när jag slutade idag så kom älsklingen och mötte mig. Vi gick in på mitt jobb och köpte en kastrull  och lite annat som saknades här hemma. Vi stannade även till på Rusta och köpte lite smått och gått.
Idag fick det bli snabbmat.....så vi köpte hem pizza som vi njöt av vid vårat nya köksbord. Senare på kvällen kom mamma och pappa och hjälptes oss med lite allt möjligt. Vid 19.30 tittade jag på "Halv åtta hos mig" och vid 20.00 så var det "Ung och bortskämd".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback