Ett välbehövligt frisörbesök

Datum: 2010-12-15 Tid: 12:04:07

Igår hade jag en riktigt soft dag. Började jobba kl 11.30 och eftersom Magnus var ledig så tog jag bilen. Ute är det 21 minus idag....så j*vla kallt, jag mår så dåligt när det är så här kallt. Skönt att man kanske slipper det vid den här tiden nästa år =)

När jag slutade vid 15.30 så sprang jag till salong Donna där jag hade tid kl 15.30. Men när jag kom dit så hade det blivit något strul, dubbelbokning osv. Men som tur var så lyckades Sussi lösa det ändå, medans jag satt med färg i håret så klippte hon den andra kunden. Så vi blev båda mycket nöjda och glada. Färgen blev jag som vanligt mycket nöjd med. Fnaskranden är äntligen borta!!!! Skönt att ha detta avklarat innan jul/nyår då man vill vara snygg =)

Pratade även med ägaren Ivan som hade en hel del på gång i framtiden och frågade om jag var intresserad av ett ev samarbet. Och det tackar man ju inte nej till =) Han behöver hjälp med make up i både reklamsammanhang, visningar och till brud/bal mm. Toppen tycker jag! Allting löser sig verkligen för mig nu, känner mig så lycklig och glad. Nu har jag bara vikten kvar att kämpa med och det tänker jag ta tag i efter jul/nyår. Har ju även fått en högre dos levaxin som kanske kommer att göra sitt också, hoppas jag.

Jag ska även skickas på en 2 dagars utbildning för Kannebo i jan. Bo på hotell i 2 nätter och få lära mig allting om Kannebos smink och hudvård. Känns jättespännande och lärorikt så det ser jag verkligen fram emot =)

När jag var klar hos frissan gick jag hem till mamma och pappa och hämtade bilen som jag ställt där. Stannade på kvantum och köpte med en varsin sallad hem till mig och Magnus. När jag kom hem så var pappa och Stefan där och la den sista biten av golvet och listerna i vardagsrummet, så snyggt det blev. Vid 23.00 tiden var det sovdags, Magnus ska ju upp och jobba. Själv så är jag ledig imorgon (ända dagen innan jul).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback