Julkalendern börjar idag

Datum: 2010-12-01 Tid: 14:32:42
Idag är det redan den 1 december och det innebär att idag började årets julkalender att sändas.
Jag kommer ihåg när jag var liten, vad jag såg fram emot att få öppna varje lucka varje dag fram till jul och titta på julkalendern på svt.

Förstår inte hur dålig julkalendern har blivit de senaste åren....Det var så mycket bättre förr!

Här är mina favoriter!

1. Sunes Jul 1991


2. Trolltider 1979

3. Tomtemaskinen 1993

Vilka eller vilken är din favorit julkalender?

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Den nya julkalendern är bara skit, fy va dåliga de e på att göra bra sånna för barnen i dag, man skäms!!!



Jag o Evelina tittade på de du lagt upp o hon blev helt tokig i Sunes o Tomtemaskinen, de kallar jag julkalendrar:) Man får köpa dem o spela upp dem för henne i stället... Hoppas allt e bra med er, ser mysigt ut i huset:) Puss puss...

2010-12-03 | 12:23:10
URL: http://trettipluss.blogg.se/
Postat av: Glennlinea

Great site, keep up the great work

2011-03-08 | 10:57:25
URL: http://glennlinea.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback