Ledig idag

Datum: 2010-12-01 Tid: 12:59:55
Gissa om det värker i både fot och höft idag...stackars mig! Tur att jag är ledig idag =) Jag har bara några få ärenden att uträtta på stan idag sen får det bli en rätt lugn dag tills Magnus kommer hem från jobbet vid 17.00 för då åker vi till vårat andra hem, i Sthlm. Det ska bli rätt skönt, komma bort lite, vara lite för sig själva, shoppa lite, hämta lite saker från lyan som vi behöver mm.

Nu ska jag sätta mig och skriva en "Att göra lista" inför morgondagen, så vi är så effektiva som möjligt. Samt en "shoppinglista".

Fick ett mess på mobilen idag att mina paket som jag har shoppat via nätet har kommit, bla ett med en massa saker till hemmet + lite kläder och ett paket med en julklapp till Magnus. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback