Jobbdags

Datum: 2010-12-06 Tid: 10:49:27
Godmorgon måndag, idag ska jag jobba igen =) Det ska bli roligt, hoppas att det är massar av shoppinggalna människor ute på stan.
När jag slutar vid 19.00 så kommer Magnus och plockar upp mig på jobbet så ska vi åka till huset. Vi måste nämligen skcika tillbaka mattan som vi beställde, det var helt fel färg....Blir så sur när bilderna på nätet inte stämmer med hur den ser ut i verkligheten. Så tillbaka med den lila och så får det bli en svart till köket i stället. Jag är så kräsen när det gäller lila, jag gillar inte plommonlila utan vill ha en stark lila färg som passar med tapeten i vardagsrummet, kuddarna i soffan mm. Sen får det nog inte bli så mycket mer än kanske lite softa framför tv´n innan det är dags att sova igen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback