Inflyttning och Idolfinal

Datum: 2010-12-13 Tid: 21:13:26

Fredag....Idag flyttar vi in i huset på riktigt! Det känns hur bra som helst, spännande! Efter att jag och Magnus hade slutat jobba så blev det tacos hemma hos mor och far innan det var dags för oss att åka "Hem". Vi stannade på affären på vägen hem och köpte med oss lite smått och gott till kvällen. Ikväll är det ju Idolfinal!!! Tror att det är Jay som kommer att ta hem detta.

Blev lite besviken på Jay´s första framträdande, började då känna mig orolig över att kanske Minnah skulle vinna. Men efter att Jay kört "Like a prayer" så kändes det säkert igen. Sen kom vinnarlåten, balladen där jag tyckte att det var 50/50.....hmmm, hur ska det gå?! Kändes som att vinnarlåten egentligen passade Minnah bättre, men Jay gjorde den också väldigt bra. Läste på nätet att rösterna låg nästan på 70% Jay och 30% Minnah....Och så blev det också, Jay är årets Idol 2010!!!!!!



Jay´s singelomslag till vinnarlåten "Dreaming people".



Imorgon lördag är jag ledig...det är jag så värd och det ska bli riktigt skönt. Men tyvärr får jag ingen sovmorgon för kl 09.00 ska vi hämta släpvagnen som vi har hyrt för att kunna frakta våra köksmöbler mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback