2:a advent

Datum: 2010-12-05 Tid: 10:53:35

Idag är det söndagen den 5 december, andra advent och 19 dagar kvar till julafton.

Jag sitter här hemma nu och väntar på att klockan ska bli 12.00 då jag ska börja jobba. Idag jobbar jag själv inne på skönhet så vi får väl se hur det går om det blir lika mycket folk som igår. Idag har jag en riktigt soft dag, jag jobbar bara till 16.00, och då blir det adventmys hemma med fsmiljen.

Mamma, pappa och älsklingen är uppe i huset redan och sliter, gör allt för att huset ska bli klart så fort som möjligt så att vi äntligen kan flytta in. Igår kom spishällen och diskhon på plats och idag hoppas jag att köksfläkten kommer på plats samt diskkranen.

Ha en bra och mysig andra advent allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback