27 december Mammas födelsedag

Datum: 2010-12-29 Tid: 14:51:25

Idag fyller världens bästa mamma 49 år! Grattis till henne!!! Nästa år vid den här tiden så bär det av till varmare breddgrader för att fira att både mamma och pappa fyller 50 år!
Min mamma är tyvärr fortfarande sjuk men vi bestämde att vi i familjen skulle ses efter att jag och Magnus hade slutat för att fira henne.
Idag hade vi desto mer folk som kom och handlade på rean, fullt ös och superstressigt hela dagen. Jag jobbade mellan 09.55-16.15 och efter det gick jag hem till mamma och pappa. Vid 17.00 kom Magnus och då bjöd de oss på middag. Det blev kött med strips och vitlökssmör, mums vad gott!

Och till efterrätt hader jag varit in och bokat en hallon och marrängtårta som pappa hade hämtat upp. Den mumsade vi i oss framför tv´n, då mamma även fick öppna sina presenter.

Av pappa fick hon en ny kamera och en eltandborste =) Och av oss fick hon filmen "Stekta gröna tomater" (en riktigt mamma och Linda film), Gucciparfym och bodylotion med samma doft, en svart/lila beautybox full av bla shampoo, balsam, hårinpackning, ansiktsmasker, ögonskuggor, läppglans, mm. Tror att hon blev riktigt glad och uppskattade verkligen sina presenter. Det är ju så roligt att köpa presenter och julklappar tycker jag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback