23 december

Datum: 2010-12-29 Tid: 12:35:02

1 dag kvar till julafton =) Jag blir som ett barn på julafton, jag älskar julen och allt som har med den att göra. Idag började jag jobba kl 11-19 och idag kommer vi att få det svettigt på jobbet.
Pappa och Magnus kom förbi på jobbet idag, de skulle handla lite klappar =)

När jag slutade jobba idag så fick jag åka med Margit och hennes man Allan hem. Och gissa om jag hade med mig saker hem, en massa julklappar som jag haft kvar på jobbet, allt till jukdukningen mm, bla en ny lång duk (el rättare sagt en bit tyg som ska bli en duk). När jag kom hem så var mamma och pappa där, de hade satt upp fönsterbrädor (äntligen) i sovrummet och köket. Så idag fick jag sätta upp mina vackra julprylar, julstjärnor mm. Mamma var inte så pigg, hon och Snuttan (som fick flytta hem idag) låg på soffan och myste. Mamma hade städad och gjort fint i hela huset inför morgondagen. Jag gjorde i ordning lite tacos som vi käkade innan de var dags för dem att åka.



Här hemma är allting så vitt och svart så det fick bli lila julstjärnor och breved ser min nyinköpta silverren =)

Jag gjorde även ordning ett fat med lite gott till julen, geisha, rollo och toblerone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback