21 december

Datum: 2010-12-29 Tid: 12:19:26

Sovmorgon idag tillsammans med älsklingen....Hur skönt som helst. Magnus är ledig och jag börjar jobba kl 13.00.
När vi hade gjort oss i ordning så åkte vi ner till stan för att kika lite. Passade på att luncha tillsammans innan det var dags för mig att jobba. Det fick bli kina idag, helt ok. Vi hade en riktigt myspys förmiddag tillsammans. Och sen väntade en lång arbetsdag för mig, vi hade nämligen öppet till 21.00 idag.

Imorgon börjar våran julpyntsrea, så jag passade på att lägga undan lite smått och gott tills dess. Vi har nämligen 50% på allt som har med julen att göra =) Hittade även lite saker till mamma och pappa som har rött hemma hos sig i jul, bla några fina röda ljus och en ny julstjärna. Själv så hittade jag en läcker silverglittrig ren som jag tänkt att ha i köksfönstret.

Fick åka med min kollega Marigt (som jag tydligen är släkt med på farfars sida) och hennes man hem ikväll. Tycker verkligen att det ska bli så tråkigt att Margit ska sluta hos oss. Jag tycker verkligen jättemycket om henne, hon är så rar och snäll. Påminner lite om min älskade farmor som inte finns längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback