19 december

Datum: 2010-12-29 Tid: 11:56:19

Idag var det dags att jobba igen, fick skjuts av älsklingen både dit och hem. Jobbade själv inne på skönhet idag, och det gick riktigt bra, jag klarade vårat mål =)
När jag hade jobbat klart så hämtade älsklingen mig och vi åkte och handlade. När vi kom hem så hade mor och far varit hos oss hela dagen och fixat, hjälpt oss med en massa. Lugna ner deras hysteriska, stressade dotter lite ;)
Jag har världens snällaste och bästa föräldrar.

När de pkte så kom Niklas, Anna-lena och tjejerna (småkusinerna) och hälsade på. Niklas skulle hjälpa oss med att lägga matta på trappstegen (svart). Och som tack så bjöd vi dem på middag. De fick grekisk potatisgratäng med kycklingfilé, sås och sallad. När vi hade ätit så gick barnen ut och lekte medans jag bakade.
Jag hann baka både lussebullar och snickerskaka =) Så nu är en del av allting fixat...Duktiga jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback