18 december

Datum: 2010-12-29 Tid: 11:48:56

Idag jobbade jag mellan 11-15 och det var så där med folk, trodde att det skulle vara mer nu när det är så nära jul. Men i för sig så har folk inte fått sin lön än....så jag vet vad jag har att vänta mig den 22-23/12, fullt ös!

När jag hade slutat så åkte jag och Magnus och köpte en gran och lite smått och gott att ha i den. plus lite annat som har med julen att göra.

När vi kom hem så bröt jag ihop och kände mig allmänt ledsen, trött och stressad av allting som händer i våra liv just nu. Jag jobbar och jobbar, något som jag direkt inte varit van vid (en rejäl omställning för en brat som mig), stressar på både jobbet och hemma där det är en hel del kvar att göra. Vet inte hur jag ska hinna med allt inför julafton som vi för första gången ska fira hemma hos oss i vårat nya hus. Och jag vill att det ska bli perfekt! Jag ska hinna laga mat, handla, köpa klart alla klappar, baka en massa, städa och fixa....Så just nu är det kaos i mitt huvud. Magnus fick mig att lugna ner mig under kvällen och vi hjälptes åt att klä vår fina nya gran. Efteråt så bänkade vi oss framför tv´n och bara myste och brydde oss om varandra, vilket kändes väldigt välbehövligt efter mitt utbrott.



Avslutade kvällen med varsin knäckebrödsmacka med julskinka och senap, mums!



Älskar dig världens bästa pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback