Ny Operationstid!!!! Yipiiiii!!!!

Datum: 2010-08-17 Tid: 17:14:39

Åh jag är så lycklig och glad!!!!!!!!
Jag har fått skjutit fram min operationstid!!!!! Då har jag några fler månader på mig och förbereda mig och det känns guld värt.
I stället för den 21 sept ska jag nu opereras den 7/12 och dit är det hela 4 månader kvar!!!! Mycket hoppas jag ska ändras och händas tills dess. Känner mig så laddad, taggad och glad.
Operationen kommer att ske i Falköping som sist, jag anländer dit måndagen den 6/12, opereras tisdagen den 7/12 och får åka hem onsdagen den 8/12.
Hoppas att jag är pigg och fräsch till helgen den 10/12 för då har jag och Magnus bokat hotell i Göteborg eftersom vi ska gå på "Fitnessfestivalen 2010" den 11-12/12.


Kommentarer
Postat av: Lena

vadå operation, vad skall du operera nudå?

2010-08-18 | 19:35:10
URL: http://lenapebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback