Måndagsmys innan hemfärd

Datum: 2010-08-17 Tid: 17:04:36

Då var det måndag igen och måndagsångesten är här som alltid. Tråkigaste dagen på hela veckan....långt till helgen osv. Idag har vi inte gjort mycket.....det är grått och trist väder här i Skövde idag igen så det finns inte så mycket att göra. Vi åkte ner på stan och tog en fika på "Rådhuscafét", där Magnus som vanligt träffade en massa gamla kompisar och bekanta. Vi satt där ett bra tag och bara pratade och tittade på folk.
Åkte hem till Magnus päron och umgicks med dem lite innan vi packade bilen och åkte vidare hem till Thomas och Elina som skulle bjuda på middag.

De hade lagat en stark men god biffwok och till efterrätt bjöd de på en mumsig kladdkaka med bailjglass, mums!
De var hundvakt till Elinas mammas hund, en söt liten sak som var så kelig, busig och gosig. Jag vill också ha! Så när vi satt i soffan så låg den breved mig och fick kli på magen, gissa om den mådde ;) Som alltid är det riktigt trevligt att träffa Thomas och Elina, vi har alltid mycket att prata om. Så det blev en lyckad och trevlig kväll. Fick även se deras barnkammare till de kommande tvillingarna. Så snyggt! Nästan så att en annan blir lite sugen ;) hihi! På att inreda och fixa en barnkammare alltså ;)

Vi kom i väg vid 21.30, då svängde vi förbi Kvantum en snabbis och köpte med lite frukost hem. Sedan började hemfärden. Jag började köra, sedan tog Magnus över ratten strax efter Örebro. Vi kom hem vid 00.30 i natt och då var det bums i säng. Det var länge sen jag var så trött, det kröp i benen och jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Det ska bli så skönt att få sova i sin egna säng i natt! Den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback