Lunchdejt med Helena

Datum: 2010-08-31 Tid: 22:33:07

Det fick bli sovmorgon idag, härligt! Ute var det ändå så trist väder.
Medans Magnus och pappa var på verkstan och fixade med en av pappas husbilar så åkte jag upp till Bollnäs för att hämta Helena. Sedan åkte vi ner till Bollnäs igen för att käka lite lunch. Det fick blien tacotallrik på NK. Tog sedan ett varv runt stan, men som vanligt så hittar man ingenting. Så vi gick hem till oss och bara softade, snackade en massa skit. Strax efter fyra kom Kris och hämtade Helena och ca 30 min efter det så kom älsklingen hem från sitt "hemliga möte". Vi får väl se vad som händer, spännande! Jag håller tummarna på sätt och vis ;)

Sedan tog jag, Magnus och pappa en liten tur, vi åkte bla upp till farfars gamla hus och tittade lite. Det känns lite jobbigt att gå in där, så fort man öppnar dörren så luktar det farfar/farmor....en härlig doft som jag hoppas att jag alltid kommer att minnas. Hittade en massa gamla fotografier där som jag satte mig och gick igenom, de bjöd på både skratt och tårar. Jag saknar dem så mycket både farfar och farmor!

Imorgon ska vi åka till Hudik tidigt på morgonen så även idag fick det bli en tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback