Inte bli sjuk igen nu!!!

Datum: 2010-08-31 Tid: 23:10:55

Vaknade upp i morse och kände mig rosslig i halsen och allmänt hängig. Hoppas att mamma inte har smittat mig. Jag har ju nyss varit sjuk, orkar inte bli det igen.
Vi tog det väldigt lugnt hela förmiddagen och senare under dagen så åkte vi hem till farbror Niklas och hans familj. De kom hem i fredags efter att varit i Turkiet i 2 veckor, så då passade vi på att träffa dem lite innan vi ska åka hem till storstan igen.

Även idag var det pappa och Magnus som lagade mat, det blev hemmagjorda hamburgare =) Mums! Jag fick bestämma idag.

Imorgon måndag så lämnar vi Bollnäs för att åka hem till storstan igen.

Stängt pga sjukdom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback