Fullt upp idag!

Datum: 2010-08-11 Tid: 10:22:30

Goodmorning sunshine! Somnade i skaplig tid igår och klev upp vid 09.00 när Magnus kom hem i morse. Stackarn hade haft en tuff och jobbig natt på jobbet. Tur att han bara har en natt kvar att jobba den här veckan innan han får en veckas semester igen.
Har nyss gjort mig i ordning, fått lite frulle i magen och väntar på att gå till Fruängen. Jag ska ju nämligen på "bankmöte" idag =) Och efter det ska jag åka in till stan och köpa lite nödvändigt, bla ett nytt läppstift, nytt löshår (kom ju aldrig iväg igår), nagellim och lite annat smått och gott.
Klockan 14.30 så ska jag äntligen till min vän Ida och få min hemska fnaskrand blekt. Så att man är blond och fräsch igen nu när vi åker till Skövde på torsdag, och en tur till Smögen på semestern.

Ikväll ska jag hinna packa, städa, laga Magnus alla jeans, sola, fixa mina naglar och mitt löshår....Hur ska detta gå? Tur att man har fullt upp så slipper jag kanske tänka så mycket på mat nu när jag går på svältdiet ;) Allt blir lite lättare då.


Kommentarer
Postat av: M

Jasså minsann!? Har du lagat mina jeans?;)

2010-08-12 | 00:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback