Fortfarande sjuk

Datum: 2010-08-02 Tid: 20:09:35

Idag är en ännu värre dag än igår. Idag orkar jag knappt resa mig upp ur sängen. Vad har jag fått för fel? Jag måste åkte på årets dunderförkylning el flunsa. Jag är sååå dålig och mår såååå dåligt! Det var inte många gånger jag var uppe ur sängen idag, bara när det var nödvändigt, som att ta en dusch, toabesök och äta något.
Började läsa lite ur en ny bok " I grunden utan skuld" av Viveca Sten. Då jag här om dagen läste ut "Den onda viljan" av Karin Fossum. Och där i mellan så slumrade jag till lite då och då medans Magnus låg breved och spelade tv-spel.

Nu vill jag bli frisk, vill börja träna, orka göra något inte bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. För det är precis det jag gör just nu......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback