En dagstur till Järvsö

Datum: 2010-08-09 Tid: 21:43:35

Vaknade strax efter 08.00 i morse också. Det märks verkligen att jag är frisk nu, då jag sover endast 8 tim och det räcker. När jag var sjuk så sov jag ca 10-12 tim och var fortfarande trött när jag vaknade. Det var en lång och jobbig förkylning, skönt att den äntligen är borta.
Käkade frukost och gjorde oss i ordning för att åka till Lottefors och titta på när kusin Julia spelade fotbollscup. Strax efter 11.00 så åkte vi vidare till Järvsö, till Lill Babs Café som är så mysigt. Där fikade vi en varsin smörgås, jag, Magnus och pappa tog en gigantisk räkmacka med nästan 500g räkor och mamma åt en italiensk smörgås. Satt där i solen och njöt av värmen, trevligt sällskap, bra fika mm.

På kvällen hade vi kräftskiva hemma för att fira Magnus födelsedag (lite sent då han fyllde den 18/7, men vi har inte varit i Bollnäs på länge nu). Han fick pengar och en fin blomma av mamma och pappa. Det var verkligen supergott med kräftor, ost, kex och en massa småplock som jag gillar.
Vi hade en riktigt mysig och trevlig dag/kväll med mor och far. Den avslutades med en jättedålig film thriller/skräck.

Ikväll spelade Björn Rosenström på parken, vi funderade länge om vi skulle gå dit och mingla lite. Men vi hoppade det och hade en mysig hemmakväll tillsammans, det som vi är bäst på ;)









 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback