Boring......

Datum: 2010-08-20 Tid: 13:56:10

Men varför ska det vara så svårt att somna och varför ska det vara så svårt att kliva upp ur sängen???
Vaknade vid 09.00 när Magnus kom hem från jobbet, då hade mamma varit vaken i 1 tim. Käkade lite frukost och gjorde oss i ordning. Åkte förbi en bilfirma i Västberga och kollade på en ny bil åt pappa (som han är sugen på). En Bmw M3 Cab, riktigt snygg och läcker....men kallt med cab nu när det snart är vinter. Vi får väl se hur han gör. Tyckte själv att det var en riktigt "Lindabil", en snygg, sportig bmw, precis vad jag gillar och vill ha ;)
Sedan körde jag in mamma till centralen vid 12.00 och kl 13.00 avgår hennes tåg till Göteborg.

Vad ska jag hitta på idag då????
Jag känner mig så uttråkad........
Lägger mig på soffan en stund i allafall och läser lite ur min nya bok, så får vi se sen.
Har några tjejfilmer liggande på lager, så kanske blir det filmmys i min ensamhet ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback