3 x Pocketböcker

Datum: 2010-08-09 Tid: 21:56:03

Det blev rätt sent igår kväll när vi tittade på den dåliga filmen, så idag sov vi till 09.00.
När vi packat och gjort oss i ordning så åkte vi en sväng till Rusta och Dollar för att köpa lite nödvändigheter. Jag köpte mina body butter, lite billigt shampoo och balsam, sen så blev det inte så mycket mera.
Väl hemma igen så hade vi lovat pappa att vi skulle tvätta hans bil in och utvändigt. Så det var bara att sätta igång. Som tack fick vi en liten slant och lite annat ;) Jag fick bla tre stycken pocketböcker, "Trasig", "Elsas mode" och "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann".

  

Till middag så blev det tacos och efter det så satte vi oss i bilen och började vår resa hem till Sthlm.
Magnus var gullig och körde hela vägen hem, så himla gulligt och snällt av honom när jag var så trött. Vet inte hur många gånger jag somnade.
När vi kom hem så satte vi oss i sängen med en "Ben & Jerrys - cookie dough" och tittade på några avsnitt av "Andra avenyn". Sedan så satt vi och skissade, ritade och letade prylar till ett ev kommande projekt som vi ev ska ta oss an ;) men inget klart än, därför spar jag på detaljerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback