Tv-kväll i soffan

Datum: 2010-04-10 Tid: 11:06:58

Till middag så lagade vi potatisgratäng med fläskfile, sås och svartvinbärsgele. Det blev riktigt gott, förrutom att Magnus tyckte att jag hade gjort för tunna skivor potatis i gratängen.

Satt i soffan och tittade på "Håkans Bar" och "Talang 2010". Där Moa från "Mammas pojkar" fick Bert Karlsson att gråta. Han är ju för söt den gubben. Och Moa, vilken underbar röst. Trodde att det var slutsnyftat av Bert men då kom nästa musikartist in "Stephen" från Norge och fick Bert att börja lipa igen. Så i kvällen program så hittade de 2 mycket duktiga talanger, spännande och se hur långt de kommer att gå.

Sedan förflyttade vi oss till sängen där vi tittade på nya serien "Modern Family" som har premiär i Sverige nu i veckan. Helt ok serie, den bjöd på en del skratt men det är ingen serie jag kommer att följa tror jag. Men man vet aldrig med mig när det gäller serier ;)

Kom i säng runt kl 01.00 så imorgon blir det sovmorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback