Morgon powerwalk

Datum: 2010-04-08 Tid: 10:12:30

Godmorgon allihopa!!! Idag har jag haft sovmorgon till kl 09.00 =) skönt. Vi kom i säng rätt sent igår, låg och tittade på filmen "It´s Complicated" med Meryl Streep.
Härligt att vakna upp och solen skiner ute och det är härliga plusgrader. Har nyss käkat frukost och sitter nu och letar böcker på bibliotekets hemsida. Jag och Magnus ska till Fruängens bibbla i eftermiddag, han ska låna lite studielitteratur och då tänkte jag passa på att låna lite böcker också.

Men först en powerwalk i solskenet........



Om filmen:
Jane är en ensamstående mor med barnen nyligen utflugna ur boet. Hon driver ett framgångsrikt café men slits känslomässigt mellan hennes ytterst övertygande exmake Jake och hennes nya vän, arkitekten Adam.

Så tyckte jag:
En mycket bra och underbar film. Meryl Streep är lika bra som alltid, men även Alec Baldwin hade en charmig roll. Bjuder på både skratt och tårar. En riktigt feelgood film!

+++(+)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback