Middagsdejt med Helena & Kris

Datum: 2010-04-03 Tid: 10:01:37
Ikväll har jag och Magnus träffat underbara Helena och Kris. Vi hämtade upp den i Arbrå och så åkte vi vidare till Söderhamn för äta middag tillsammans. Tanken var att vi skulle äta kinamar men de hade påskstängt (en hel månad???). Så i stället blev det middag på Oleary´s (sportbaren). Grabbarna åt varsin hamburgare medans jag och Helena käkade grillad kycklingfilé med strips och aioli. Det var riktigt god mat och vi hade jättetrevligt.

Min bästa vän Helena & Kris



En skål med popcorn bjöd de på som förrätt ;)



Den mumsiga maten!

 


Beslöt oss för att åka hem till dem och äta efterrätt. Kladdkaka med vaniljglass och påskmust fick det bli, mums! Vi hade även köpt ballerinakakor med smak av kladdkaka, men de glömde jag bort att smaka på. Det blev mycket skratt och mycket snack innan det var dags för oss att åka hem och sova.

Magnus & Kris sitter och lyssnar på Eddie Meduza, och sjunger med i alla låtar, shit vilka bönder!
Hahaha.....



Kladdkaka och Ballerina kladdkakor till efterrätt är inte helt fel ;)



Tack Bästa Helena och Kris för en mysig kväll, hoppas att vi gör om det snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback