En grå och regnig förmiddag

Datum: 2010-04-10 Tid: 11:13:29

Sov till 10.00 i morse, så himla skönt. Hade inte Magnus vaknat så hade jag sovit ännu tror jag. Ute så är det grått och trist, usch vad tråkigt. Vi som hade planerat att ta ut cyklarna på en cykeltur idag, packa lite picknic och mysa i vårsolen. Men icke! Så i stället får det bli en powerwalk ner till "Muffinsfabriken" och köpa hem lite gott till kvällen. Idag är det ju lördag och det innebär, ätardag för mig. Jag får äta vad jag vill, så en påse smågodis står i skafferiet och väntar på mig ikväll ;) Det känns riktigt bra att vara utan socker på veckorna så har jag en dag i veckan att se fram emot, då jag kan/får äta hur mycket sött jag vill!
Det blir lite mer speciellt då, i stället för att småäta något varje dag.

Idag är min kära far och skriver högskoleprovet. Hoppas det går bra för honom. Lycka till pappsen!
Och imorgon är det världens bästa pappas födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback