En kväll i matlagningens tecken

Datum: 2009-09-08 Tid: 16:04:23

Måndag kväll: Till middag så lagade vi egna hamburgare med egen klyftpotatis....mmm så gott!
Åt det framför tv´n, sedan tittade jag på en utav mina favvo tv-kockar Per Morberg "vad blir det för mat", som lagade en god skaldjursrisotto. Såg riktigt mumsig ut...den får jag ta och testa någon gång. Det är ju så bra att de lägger ut alla hans recept på recept.nu



Sedan var det dags för ännu ett matlagningsprogram, ett nytt tv-program på tv4, "Tinas Cookalong" med Tina Nordström. Hon gästades utav Pia Johansson och en till utav mina favvokockar var också där, nämligen Gordon Ramsay...han e kung!
Tyckte att det var lite stressigt och rörigt men jag gillar Tina, hon är så glad och check!



När vi ändå hade börjat med matprogram så fortsatte vi med det resten av kvällen, vi tittade på nya säsongen av "Hells Kitchen " med Gordon Ramsay, säsong 6 som kommer på tv till Sverige idag, på tv3.
Vi tittade på 3 avsnitt av den säsongen och ändå har vi inte hittat någon favorit varken jag el Magnus.
Det är värre än vanligt, vilka sopor, de flesta är sååå dåliga.
Kan skvallra lite, en gamal deltagare från förra säsongen kommer tillbaka....och är störr än vanligt, vem kan det vara?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback