Tisdag

Datum: 2009-09-09 Tid: 19:43:24

Idag var det kondition som stog på schemat, så jag satte på mig löparskorna och gav mig ut i det sköna sensommarvädret, promenad/jogg i ca 1.5tim medans Magnus var på gymet.
När vi kom hem så slängde jag i mig en proteinsmoothie gjord på kesella, proteinpulver, hallon, fun light, lättmjölk, vatten och lite honung....mmm det är det bästa.

Fick besök utav kusin Krille, som kom och hälsade på. Han var nere i Sthlm och jobbade och behövde prata av sig lite tjejproblem med kussen sin =)
Tänk vad jobbigt det kan vara när man är ung =) Hahaha....

Klockan 20.00 så var det premiär för "Idol 2009".


Tyckte att de hittade några bra bla Jon, Jenny och Durna....får se hur det kommer att gå för dem i framtiden.

Sedan så hann vi även med 3 avsnitt utav "Hells Kitchen".....där händer det grejer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback