Utbildad tandblekare!!!

Datum: 2009-09-19 Tid: 14:53:27

Usch i morse var det segt att kliva upp....förkylningen har inte släppt än. Känner mig trött och tung i huvudet och halsen och hostar. Men det är bara att stoppa i sig en tablett så blir man pigg i några timmar och bita ihop.
Magnus körde hela väge till Motala, det tog ca 2.5 tim.
Mötte upp pappa där som kom direkt från Tyskland med en ny husbil som han hade köpt. Riktigt snygg....den vill jag att han ska behålla, men det är väl bara att glömma.
Mötte upp Katrin som hon heter, hon som skulle utbilda mig till tandblekare plus att jag skulle köpa hennes maskin, samt tillbehör.
Kursen tog ca 6 tim, vi gick igenom munnen, tändernas uppbyggnad, munsjukdomar, hygien, hur maskinen fundgerar, och sedan var det dags att prova.
Hade med mig Magnus som provdocka =) han får stå ut med mycket min älskling! =)
Allt gick jättebra, kände mig lite som en tandläkare med ett verktyg i varje hand. det blev lite rörigt och förvirrande ibland, men med lite övning så ska nog detta gå jätte bra i framtiden.

Kom hem runt kl 20.00 och då var jag helt död, tittade lite på tv sen slocknade jag tidigt.
En lång dag med mycket information att ta in osv.



Jag kommer att jobba med utrustning och material från Brilliant smile.
Några kända som använt sig av Brilliant smile´s tandblekning: Bingo Rimer, Sunblock gänget, Idol 2008, Top Model modellerna, Linda Rosing, Carolina Gynning, Tilde Fröling, Natacha Peyre, Blondinbella plus många många flera.
Så vill du ha lika vita och fina tänder som dem, så kontakta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback