Stekkväll på Jimmy´s

Datum: 2009-09-27 Tid: 15:46:54

Fredag...dags att jobba igen. Tv-inspelning står det på schemat, härligt att ha ett jobb att gå till som jag älskar. Tycker om alla teamet jättemycket, programledarna är helt underbara och mysiga. Det känns aldrig tungt att åka och jobba mån och fre när jag får jobba med detta, det bästa som finns.

Skönt att få känna sig utvilad idag, sov som en stock i natt när Magnus låg breved. Det bästa! Det är synd att inte alla nätter är så.

Var på plats kl 12.15 och började sminka, allt rullade på som vanligt. Kl 16.15 var vi klara och då kom världens bästa pojkvän och hämtade mig.
Åkte direkt till Skärholmens C för att hitta något trevligt att ha på sig till kvällen. Men kom hem lika tomhänt, usch vad tråkigt. Varför finns det inget snyggt som jag gillar? Får hädanefter beställa allt på nätet, slippa lägag tid och energi på att springa på stan när man ändå aldrig hittar något.
Det blev lite stressigt, men vi hann med en snabbfika och in i de flesta affärerna innan det var dags att åka hem, göra sig i ordning för att sedan befinna sig i slussen kl 19.30.

Mötte upp Niklas & Anna-Lena, Anna & Jörgen, Anna & Henke + ett par till kl 19.30 och kl 19.45 hade vi bokat bord på Jimmys Steakhosue på Söder.
Maten var som alltid i toppklass, jag åt grillad kycklingfilé med klyftpotatis och 2 olika såser, bla chilibea. Till efterrätt blev det chokladbrownie med vaniljglass....mmmm gott!
Vi hade en jätte trevlig kväll med mycket trevligt sällskap, god mat och dryck, kan det bli bättre?
Kom hem kl 23.00 och då var det nästan direkt i säng.

Så här glad blev en hungrig Magnus när maten kom in =)



Den goda maten

 

Farbror Niklas och gänget

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback