Sminkjobb och fredagsmys

Datum: 2009-09-06 Tid: 23:30:18

Började jobba kl 10.30, skönt med sovmorgon. Det var tv-produktion som stog på schemat idag igen. Sminkade Louise Hallin + st andra medverkare. Allt gick bra som vanligt.....under inspelning så satt jag med i studion, och idag var det ett rätt känsligt ämne (kan tyvärr inte berätta) så jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna, så jag satt där och snyftade. Det här kommer att bli ett bra tv-program i höst, som jag hoppas att ni alla ska se =)

Klockan 14.00 var jag klar för dagen och då kom min älskade pojkvän och hämtade mig. Så åkte vi till Kvantum och handlade mat för helgen.

När vi kom hem så gräddade vi lite våfflor som vi åt med jordgubbssylt och vaniljglass....mmm så barnsligt gott!

Tog det rätt lugnt hela kvällen.....tittade på filmen "State Of Play" med Russell Crow och Ben Affleck.



Om filmen:
En grupp av undersökande reportrar jpbbar jämsides en polis för att försöka lösa mordet på en kongressmans älskarinna.

Så tyckte jag:
Tror aldrig att jag har sett Russell Crow i en dålig film, det mesta han gör är riktigt bra. Lika så i den här filmen. En mycket spännande film med bra handling, vill se fler liknande filmer. Jag kan verkligen rekommendera den här filmen.

++++ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback