Måndag...första dagen på veckan

Datum: 2009-09-07 Tid: 14:13:37

Då var det måndag igen då och inget jobba för mig idag, inte på hela veckan tydligen. Utan tv-inspelningen tog en veckas pause och vi sätter igång igen på mån nästa vecka. Så det innebär att jag har semester i en vecka nu...yippiiii!!!!

Började dagen med ett pass på gymet....skönt att träna på morgonen tycker jag, då har man det gjort och känner sig pigg och fresh hela dagen.

Idag kom ett stort packet med olika kosttillskott hem till oss som jag & Magnus har beställt. Allt från proteinpulver till grönt te och en hel del annat smått och gott som ska vara bra när man tränar.
Imorgon blir första testdagen =) spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback