Gymmat och nu väntar ett besök hos tandis.....

Datum: 2009-09-03 Tid: 12:03:44

Varför ska det var så svårt att somna och ha en skön nattsömn? Kröp ner i sängen redan vid 23.00 igår för att jag kände mig trött. Låg och vred, vände på mig, tittade på klockan minst en gång i timmen, sist jag kommer ihåg var kl 02.30 =( sen var jag upp några gånger under natten och då tog det tid att somna om. Vad är mitt problem? Är det att jag har för mycket att tänka på, grubbla över osv. Tänk om allting bara kunde lösa sig nu, så jag kan slappna av, sluta fundera och tänka och bara köra. Då skulle säkert mitt nattsömn bli så mycket bättre.

Klockan 10.15 infann jag mig på gymmet för att köra ett styrkepass....gick bra som vanligt även om jag kände mig väldigt trött i huvudet. Tur att det finns grönt te tabletter då som sätter fart på motivationen mm. =)
Hade laddat i-poden med en massa härlig techno/trance musik och så var det invigning av mitt nya i.pod armband. =) Superbra grej, tack igen baby!




Sitter nu framför datorn med en smaskig proteinsmoothie och ska snart hoppa in i duschen, käka lite lunch och göra mig i ordning. Jag ska nämligen till tandis idag, första gången på 2 år....lite nervös måste jag erkänna att jag är. Hoppas jag inte har några hål....men det ska bli skönt att få de rena och snygga inför min kommande tandblekning. =)

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback