Fotbollskväll

Datum: 2009-09-06 Tid: 23:45:10

Började dagen med ett gympass, Magnus följde också med och tränade, fast på gymet en trappa ner (där muskelbergen/byggarna) håller till ;) Vi tränade i ca 1 tim sen gick vi hem och lagade lite lunch.

Efter det så blev jag så trött så trött, ville bara ligga i soffan och sega. Har inte känt mig 100% på ett tag nu, vet inte om det är flunsa el en förkylning på gång.

Fick vara personling stylist åt min vän Helena över nätet. Hon skulle på 10 års jubelium igår, 10 år sedan hon gick ut 9.an. Så hon ville ha klädtips och smink/hår-tips! Så på med webbkamran så kör vi sa jag! Och snygg blev hon...bra att nätet finns när man bor 30 mil ifrån varandra. =)

Åkte till Skärholmen fram och tillbaka för att köpa en mp3 till Magnus, men den var tyvärr slut.

Sen när vi kom hem så kröp jag ner i soffan med en filt och tittade på tv, tittade på en serie som heter "I want to work for Diddy"....riktigt bra dokusåpa el vad man ska kalla det. En massa människor som gör allt för att bli P.Diddys nya assistent.



Medans min underbara pojkvän stog i köket och lagade middag. Han är den bästa!
Till middag blev det våran mumsiga bönsallad med bla bönmix, färsk persilja, vitlök, rödlök, fetaost mm....och till det serverade han kyckling och tzatziki. Åh så gott det var....mmm!

Sedan bänkade vi oss i soffan med en skål med lördagsgodis och tittade på fotboll. Sverige-Ungern!
Vilken match, vilka sista sekunder, Zlatan är ju helt otrolig, vilken kille....
Skönt att veta att vi fortfarande är med i matchen =)
Magnus och jag satt och skrek och tjoha oss igenom matchen och när Zlatan dunkade in 2-1 så kom tårarna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte visste jag att du var så pass blödig att du gråter när slatan gör mål, i en kvalmatch dessutom :p Hormoner som spökar? Fast jag ska inte säga nå. Idag ringde dom från Nordsjö Idé & Design och talade om att dom hade fått tag på våra tapeter som vi har sökt land och rike efter. Dom fanns i Arvika. En kompis till Krille påstod att dom var slut. MY ASS!!! Letar man lite så hittar man!

Och då kom de en liten tår minsann :)

2009-09-07 | 17:33:26
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback